اطلاعاتی راجب فلورا




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

خب فلورا جون بفرمایید:

یه سلام جادویی!من فلورا هستم،در 1 مارچ(11 اسفند)در لینفه آ به دنیا اومدم و نشان پری من عروس جنگل هست.من بدون عطر گلها و گیاهان نمیتونم زندگی کنم،شاید این دلیل اینکه چرا اتاق من مثل یک باغچه ی کوچیک هست،باشه!من درس خوندن رو دوست دارم و تلاش میکنم تو هر کاری که انجام میدم بهترین باشم.من همچنین عاشق شعر نوشتن هستم و این شور و انگیزه رو مدیون هلیا هستم،یه پسر خاص که همیشه در کنار من بوده.بعضیا میگن که من یه کمی خجالتی هستم،به خصوص پیکسی من چاتا که انرژیش نا محدودتر از اون چیزیه که فکرشو بکنین!

 

تیپ روزانه

ماسک طبیعی برای پوست های چرب

مواد لازم:سفیده ی تخم مرغ،نصف قاشق چایخوری آبلیمو...سفیده ی تخم مرغ رو با چنگال هم میزنیم و آبلیمو رو اضافه میکنیم.بعد روی پوست میذاریم و پنج دقیقه استراحت میکنیم تا وقتی که خشک بشه.

غذای مورد علاقه:کیک خونگی

رنگ مورد علاقه:صورتی

سرگرمی مورد علاقه:باغبانی

حیوون خونگی مورد علاقه:پروانه ها

دوست پسر ایده آل:هلیا

بهترین دوستان:آیشا و هلیا

سبک فیلم مورد علاقه:رمانتیک!

من دوست دارم:از گیاهام نگه داری کنم

من متنفرم از:رفتن به خرید با استلا!

سبک موسیقی مورد علاقه:رگی

کفش مورد علاقه:دمپایی های نرم

درس مورد علاقه:گیاه شناسی

جادوی مورد علاقه:گزنه های غول پیکر

 

خب بچه ها با توجه به چیزایی که گفتم اگ گفتین چه نتیجه ای میگیریم؟؟آفرین نتیجه میگیریم استلا و فلورا متضاد همن!!خب،اگ نظرای بالای 20 تا باشه عکسای بیلیویکس میذارم.پس نظرررررررررر بدیناز فلورا جون هم تشکر میکنم که با ما مصاحبه کرد...

                                                                      GOOD BYE


wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->
write in پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:فلورا,clOck 17:25 bYMiss Stella Joon|



      ghAleb hAyeH pAnteA